وصیت خلبان شهید سید وحید
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
وصیت خلبان شهید سید وحید

دیگه وقتش رسید تا امنیت کشور رو بر قرار کنم..الاناس که اتوبوسم به مقصد اراک حرکت کنه..پس بهتره تا از راننده کتک نخوردم زودتر وصیتمو بکنم و راهی شم...البته من خودم خواب دیدم که شهید میشم ولی شما بازم باور نکنید

من از دنیا چیز زیدی ندارم..3 تا برج و 8 کیلو طلا که چیزی به حساب نمیاد...اونا رو بدین خیریه..1 مازراتی توی پارکینگ دارم که اونم باکش خالیه و دیگه به درد نمیخوره

حواستوووون به دخترم هلیا جون باشه..هر کی سرش داد کشید با پشت دست محکم بزنید دهنش تا دیگه از این غلطا نکنه

از جانب من بهش بگید که این خرج جهیزیه ی تو مرا کشت..وگرنه من به این زودی ها شهید نمیشدم

قبر منو نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند..........عبور هر گونه کالب برق و تلفن و لوله ی آب یا گاز از داخل قبر متبرک من ممنوع است

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند

روی کفن من بنویسید این عاقبت کسی است که ز گهواره تا گور به گهههههمه شد

به جای عکسم روی آگهی ترحیم کارت پایان خدمتم رو بزاری....از گلایول خیلی بدم میاد..یعنی ببینم یکی با خودش آورده قلم پاشو خرد میکنم..همون گل رز بهتره

در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیافتند..اگه بازم گریه نکردن اینقدر بزنیدشون تا خون گریه کنن

از کاشتن هر گونه درخت و گل و بوتع جدا خودداری فرمایید.آخه بعد از اینکه رشد کنند ریشه های آنها وارد قبر من میشود..مگه آمازونه اونجا؟

یک جفت جوراب آبی داشتم که هرگاه به پا میکردم انگشت شصتم بیرون میزد..اونو بزارید توی موزه ی زواره

کیس کامپیوتر و مانیتور و موبایل مرا با خودم خاک کنید..یه مودمم بخرید بیارید..آخه بدون اینترنت نمیتونم طاقت بیارم و حوصله ام سر میره..اگر اجازه ی این کارها را به شما ندادند

 هارد موجود در کیس را نابود کنید..آبروم در خطره...

برای خیرات خرما و حلوا ندهید..جوجه کباب را بیشتر میپسندم..میخواهم سرم را پیش دیگر اموات بالا بگیرم

نماز روزه هم به خاطر بیماری شدید و مهلکی که داشتم کلا تعطیل بود.خودتون یه کاری بکنید واسم

امیر حسین از تو میخواهم بروی و مدیر عامل پرسپولیس را پیدا کمی و از طرف من کشیده ی محکمی به صورتش بنوازی..با این تیم در پیتش..اصلا خاک بر سرشون

یک دست لباس استقلال را همراهم به خاک بسپارید..کی به کیه؟ شاید خدا هم مثل من طرفدار استقلال بود

 

خانم های فامیل خواهشا سر قبرم جیغ و داد نکنید..خداییش آدم میترسه..شهید شدم..گناه نکدم که..وااالاااا

پنج شنبه ها سر خاکم نیایید..با خانم بچه ها ما برنامه ی کوهنوردی داریم

فیس بوکم رو بلاک نکنید..گاهی باهاش پست بزارید  تا جیگر رفیقام کباب شه

شایعه کید قبل مرگش بهش الهام شده بود شهید میشه...این جملات خیلی خوبه...اصلا مو به تن آدم سیخ میکنه

خب من دیگه حرفی ندارم

دوستون دارم

 




برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • نسترن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/21/5 و 11:57 دقیقه ارسال شده.

    خخخ
    پاسخ:وصیت نامه خنده نداره خانوم!!!

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







<-Text1->

فرید